merepek meraban :)

Assalamualaikum ... knok..knok..knok.. *konon-konon bunyi ketuk pintu rumah* ada orang takkk....???
Gelong suda Ain. hahaha .. Walaweh , berabad aku tak update blog comot aku ni. Maklumlah , kerja nine hours six days ni memang membuatkan aku kekangan masa nak update blog ni. Speaking London laa kekonon kann. *hentak muka dekat bantal*

Tadi aku ada cek ruangan chatting aku. Tak sangka ada jugak yang sudi singgah dan baca belog comot ni. Tetiba semangat terus berkobar-kobar ni ha nak meng'update' belog comot ni walaupun tade bahan nak story. hewhewhew.

Aku tak reti nak update pasal hal-hal semasa or benda-benda fakta or auta :p
Aku just mencoret mengikut apa kata hati and apa yg terlintas kat kepala otak aku ni. hahaha. That's why la I always merepek meraban. hahaha.

Well , as you guys/girls know sekarang dah bulan Disember and soon will be a Happy New Year. yeay !!! Korang dah  set azam masing-masing ? Atau korang brought foward je azam tahun ni ke tahun depan ? kuikuikui. Macam aku la kan ,azam aku untuk tahun 2012 ni nak memiliki sebuah kereta. Aku ni jenis apa yang aku nak, aku akan berusaha semaksima mungkin untuk mendapatkannya. Tapi sayangnya , aku masih tidak mampu lagi untuk memiliki sebuah kereta. :( Yang dapat hanyalah sebuah motorsikal. Nevertheless, aku bangga sebab aku beli motor tu dengan hasil titik peluh aku sendiri. Aku bekerja hanya dalam tempoh 3 bulan aku dah dapat memiliki motorsikal tu. Bangga siotttt. *lipat tepi tudung* Boleh dikatakan azam aku untuk tahun ni tercapai laa walaupun its not exactly what I want but I'm glad and thankful to HIM. :)) Azam aku untuk tahun baru pulak adalah .... eh , tunggu tahun baru laa baru bagitahu. hehehe. Saja buat gedik.

Oke lah , setakat ini dulu corat coret ku. See ya ! Sayonara ...




2 comments: